DIENSTEN

Eigenlijk is het woord ‘activaties’ maar een vreemde verzamelterm. Want waar zit de scheidslijn tussen een marketingcampagne en een merkactivatie? Kun je winacties op social media ook als activaties beschouwen en hoe zit het met visual merchandising? Oftewel; wanneer houd je verantwoordelijkheid als activatiebureau eigenlijk op?

Wij vinden dat activaties bovenal een geïntegreerd campagneonderdeel zijn, ongeacht welke middelen of media er worden ingezet. Alleen zo haal je het beste resultaat uit je activatiebudget. Natuurlijk hebben ook wij onze specialismes. De winkelvloer bijvoorbeeld, ons natuurlijk heldenhabitat. Van supermarkt tot groothandel en van schoenenwinkel tot tankstation; wij weten precies wat waar werkt en wanneer iets (on)mogelijk is.

Door slim gebruik te maken van data, kennis en mogelijkheden hebben we ook eigen diensten ontwikkeld. Gespecialiseerd heldenwerk. We maken daarmee graag inzichtelijk wat wij allemaal onder activaties scharen. En dat is meer dan je denkt!

''If there is nothing but what we make in this world, brothers...let us make good''!

Beta Ray Bill