AANPAK

Activation Heroes kan op ieder activatiemoment instappen. Het liefst zitten we wel al zo vroeg mogelijk aan tafel. Want hoe eerder we jouw doestellingen weten, des te beter we een activatie naar het ultieme resultaat kunnen regisseren. Voor het beste campagneresultaat doorlopen we samen de volgende fases;

STRATEGIE EN CONCEPT
Een goed activatie-concept is haalbaar en schaalbaar. Daar loopt het bij creatieven nog weleens spaak. Wij zetten de executie daarom altijd op één, al vanaf de conceptfase. Onze creatieven werken middelenvrij en hebben enkel jouw resultaat voor ogen. Wij toetsen concepten vooraf op haalbaarheid en schaven, al dan niet bestaande, campagnes bij waar nodig. Dat is pas een slim idee!

INKOOP EN PRODUCTIE
Soms staat het idee al wel op papier, maar weet je niet waar je het moet halen? Of je krijgt zoveel uiteenlopende offertes binnen dat je niet weet wie het beste aanbod heeft? Activation Heroes kent gelukkig de beste leveranciers voor ieder idee. Hierdoor overleggen wij altijd een scherpe prijs. Bijkomend voordeel: we kunnen alles ook nog eens zelf activeren! Zo weet je zeker dat jouw idee écht tot leven komt. En wat we niet kunnen vinden? Dat creëren we gewoon zelf! Kijk maar eens bij onze diensten.

REALISEREN EN REGISSEREN
Bij Activation Heroes zijn we op één ding het meest trots: dat we echt álles kunnen regisseren. Serieus: geen activatie is ons te gek. We kennen overal de juiste partijen voor en weten alle activatieonderdelen met elkaar te verbinden. Zo ben jij verzekerd van een totaalaanpak, waarin je als opdrachtgever compleet ontzorgd wordt. Met onze focus op executie, weten we vanaf het eerste moment waar we mee bezig zijn en komen er geen onverwachte beren op de weg. Sommige klanten noemen het heldenwerk, wij noemen het dagelijkse kost.

''If there is nothing but what we make in this world, brothers...let us make good''!

Beta Ray Bill